söndag 10 maj 2015

Matcha smycken med dina underkläder

För några dagar sedan stötte jag på en grej jag tyckte var lite kul. Googlade nämligen runt på lite fakta ang. navelpiercings, smycken och andra typer av piercings. Då stötte jag på en tjej som via ett forum frågat lite frågor ang. att pierca sig och så. Ni vet det vanliga, priser, läketid, hur ont det gör m.m. I vilket fall som helst var det något som skrev om smycken och att när den letar efter piercingar och andra typer av smycken matchar den alltid till underkläderna. Det kanske är något folk gör? Att om jag ex. har ett rött underklädes sett så matchar jag mina underkläder med ett rött/ gulligt halsband, kanske en ring med en röd sten och till det en liten navelpiercing i form av ett rött hjärta? Tyckte iallafall att det var en super söt idee, den tanken snor jag ;) Dock, är det ju bara en själv / en pojk/flick vän eller liknande som ser matchningen haha, men varför inte vara lite snygg för sig själv egentligen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar