söndag 10 maj 2015

Latest on Insta v. 19


God morgon :)

Gud vad snabbt den här helgen bara flyger förbi! Det är redan söndag och den 18:onde närmar sig, super super nervig och taggad på samma gång. Ni får veta vad et handlar om när det blir mer aktuellt ;) Kan dock inte tänka på något annat haha. Vaknade föresten och kände mig rätt utvilad. Flera dagar den här veckan har jag känt mig hängig, trött och bara allmänt dåsig i kroppen. Men jag har ändå inte känt mig sjuk, har helt enkelt inte kunnat sätta fingret på vad det handlat om. 

Startar den här söndagen med en Latest on Insta uppdatering :) Jag uppdaterar ju Instagram nästintill dagligen så håll er uppdaterade för lite nice bilder haha. Men här har vi var som lagts upp den här veckan på Instagram:


1. En 'feeling-the-pressure' selfie
2. Mina super snygga naglar ;)
3. Enkel selfie med eld liknande hår
4. Vart lägger du ditt fokus bild
5. Classy blazer selfie
6. dreamcatcher navelpiercing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar