tisdag 12 maj 2015

Tjockt med smink

Har fixat i ordnin mig och stuckit iväg :) Idag har jag ju spenderat mindag till att fota och redigera framför allt. Tagit det ganska lugnt och förberett lite inför nästa vecka. Men nu ska jag sticka till butiken en kortis. Så drog på mig långbyxor och skippade mjukis shortsen som jag hade tidigare ;) Lekta föresten runt lite med sminket tidigare och testade lite olika ögonskuggor och hur man kan kombinera färger och så, men fick också en typ av nostalgi tripp och tänkte, varför inte göra en sminkning som jag skulle kunna haft tidigare? När jag var ca 17 hade jag ju alltid kajal, varje dag och hela tiden och idag är det ju nästan bara ögonbryn som gäller, lite ögonfransar är ju bara ett plus. Så jag gjorde en kombo av då och nu. Så fläckar på med kajal och ögonbryn.

Nu föritden är jag dock inte så mycket för smink, har liksom redan haft min smink period då jag fläskat på lite så nu är det snarare tvärtom, kör lite markerade ögonbryn, men skippar fondation, ögonsmink och grejer nästan helt nu. Nej nu ska jag kolla runt lite efter vad jag ska ha i butiken, fortfarande inte riktigt bestämt mig än.. Men vi hörs :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar