tisdag 12 maj 2015

Jag har flirtat med en annan kille

Halloj! Min nya hälsningsfras när jag svarar i telefon nu för tiden haha, det har väl bara fastnat gissar jag ;) I varjefall så sitter jag med lyxfällan i bakgrunden och redigerar lite bilder i mjukis shorts och min svarta sköna peplum topp. Lockarna är faktiskt fortfarande kvar från gårdagen, tycker det är lite fint dagen efter då året är lite vågigt och inte gigantiska lockar, utan snarare lite mjukare :) Så istället för att platta bort dom så kör jag på mitt vågiga hår, ett halsband och min svarta peplum. Mys och glam på samma gång, där har vi kontraster ;)

Påtal om något helt annat! Inatt drömde jag att jag flirtade med Nom-stuffs kompis? (alltså någon random i drömmen) och det roliga var att Erik drömde i stortsett samma dröm haha! Var är odsen? Han berättade nämligen på morgonen om sin dröm och satt och surade i soffan och jag kunde inte hålla mig och började skratta och berättade att jag drömde typ samma sak, så när han stack till skolan så messade jag honom 'glöm inte att ta med dig en kompis hem som jag kan flirta med' haha! Åh Nom-stuff :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar