tisdag 5 maj 2015

TheWhiteOne Forfil

Titta vad jag fick hem i brevlådan! En present från TheWhiteOne, nämligen deras fotfil. Har faktiskt redan provat den och vilken skillnad det blir. Den här fotfilen, från skillnad till massa andra som är på marknaden, så funkar den faktiskt. Verkligen super bra :) Måste också tillägga att TheWhiteOne har väldigt snygga kartonger man får sakerna i ;) + att jag faktiskt har provat flera olika produkter från dom, 4 stycken olika tror jag? + fotfilen. Och alla är verkligen super bra. Bra kvalité och håller vad de lovar. Återkommer med ett bättre inlägg med fotfilen, kanske visar upp lite för och efter och så :) 

(det här är min uppriktiga åsikt, jag gör inte reklam, men varför inte tips om något man tycker är bra, right? ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar