fredag 22 maj 2015

Kissa nästan på mig!

God morgon och äntligen fredag gott folk!

Känner mig social idag ;) Så lär ju skriva sönder inläggen haha. Vaknade upp väldigt oroligt.. Är helt fruktansvärt nervös nämligen. Som sagt så var jag ju på intervju i måndags och ända sen dess har ju mina nerver varit i taket och gissar att de kommer vara det tills jag får besked, vilket jag får nästa vecka tors-sön så det är mpnga dagar kvar till att vara nervig :/ Jag förösker verkligen bara tänka positivt och försöka att inte tänka på det, men igår så fick jag nämligen ett samtal ang. referenser och det höjde ju bara mina nerver att de ringde mig och jag hade slarvat, så AH!! Haha jag har faktiskt lite av en inre panik, men nu ska jag bara peta bort den, det är nämligen just när jag sover som jag är som absolut oroligast för då tänker jag på allt från himmel till jord och speciellt saker som man inte vill tänka på som tynger eller stressar. Kissa ju nästan på mig i sängen!

Nej men hörrni, vad har ni för planer den här fredagen :)? Själv har jag slängt på ögonbrynen, lite mascara och eyeliner men resten av ansiktet ska vara tomt då jag ska köra på spadag med behandlingar, avkoppling och bra produkter. Och till det är det ju nice med lite avslappnade kläder så änsålänge har jag bara min Calvin Klein topp ;) Nej det är ju bara att sparka igång dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar