lördag 23 maj 2015

jag blir en zombie när jag bloggar

Och då var kvällens planer spikade, blir bio som jag snackade lite om tidigare, har bokat biljetter och ska se filmen i Råsunda :) Stockholms lilla mini Hollywood hehe. Blir filmen 'Tomorrowland a world beyond' tror att filmen kan vara riktigt spännande faktiskt, lär ju göra en recension på filmen vid ett senare tillfälle också. Blir en mysig lördagskväll helt enkelt :) Filmen börjar 18:30 så nu ska jag trycka i mig lite mat, fixa ett tidsinställt inlägg till när vi är borta, in på banken m.m. så börjar med inlägg och redigera lite bilder som jag måste bli klar med innan jag sticker.

Såhär ser det ut när jag bloggar. Sitter på balkongen där det är som en bastu, med datorn i knät och bloggar som en galning haha. Nom-stuff tog lite smyg bilder, han tycker väl att jag ser lite zombie-fierad ut när jag är inne i det jag gör ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar