lördag 2 maj 2015

Måste ha fler nagellack

Plockat fram alla mina lack, behöver rensas och fixa lite nya lack i mitt lager. Har några som är slut, gamla och finns visa färger jag bara måste ha när jag kör nailart. Ex. Min vita är slut, AH! Måste köpa en ny den här veckan, pronto! Hade ju en idee inför nästa veckas nailart men går inte utan vitt, haha asså snacka om ilandsproblem ;) Men det är inte fören jag plockar fram allt lack som jag inser hur mycket jag faktiskt har, och tro det eller ej, men det här är inte alla lack, har flera i min lilla nagellåda. :) Nej nu ska jag faktiskt rensa vidare och planera hur jag ska fixa naglarna inför nästa vecka. Vill prova något helt nytt och gärna lite komplicerat ;) Näste vecka blir det nog mer teknik snarare än målade naglar, men det kommer bli snyggt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar