söndag 3 maj 2015

Jag döper allt!


Minns ni att jag tidigare sa att jag brukar dekorera mitt fönster lite då och då? Igår la jag ju upp en enkel helhets bild men slänger upp lite mer bilder på det färdiga resultatet nu :) Min första plan var att dekorera i grått och silver men sen fick jag istället idéen att kombinera grå och beige och silver och guld, för ett tag sedan skrev jag ju om grått och beige i mode och inredning och tänkte, varför inte göra en egen sån kombo? Tycker det är synd att man separerar guld och silver på smycken och beige och grått i modet. Tycker det är super snyggt att mixa ihop det, så varför inte :)

Så Alexandra har en grå, beige outfit (kjol-Ginatricot  //  Tröja-Ginatricot  //  Väska-Paris  //  Halsband-Ginatricot) och Alexandra är min provdocka, jag döper alltid elektronik och större saker haha, I know, jag är läskig. Ex. Min fina dator heter Charles Xavior, min gitarr Jack och min kamera Raven.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar