måndag 2 mars 2015

Nästa station, passion

Hemma från min Power Walk och nu blir det en kort liten paus med att fylla på magen med en frukt tänkte jag och sen börja styrke träningen.

Kollar runt lite på olika locktångar, nu när jag tar en paus. Har en fruktansvärt dålig och gammal locktång (har haft den sen jag var 14 haha) och nu har den bestämt sig för att gå i passion då den vägrar bli varm och mest bara ligger och slappar istället för att arbeta och ge mig lockar ;) Såå dags för en ny! Kollat runt lite och letar efter en Björn Axen. Finns ju dock massor av olika alltifrån väldigt basic till komplicerade saker haha. Men de här två är det jag verkligen fastnat för ;)

1. En air Styler som man kort och gott värmer upp och liksom 'borstar' igenom håret och då snurar det för att få lockar. Den verkar väldigt lättarbetad (vilket är bra för mig då haha)

2. En Slide Curler, verkar väldigt popis och går att göra många olika typer av lockar med. Alltifrån små lockar till stora och maffiga. Ah vilken ska jag ha?! Vilken tycker ni verkar bäst ;)?


PS. Ni har väl inte glömt tävlingen i samarbete med Cocoo med 500kr i botten? Tryck på den här texten så kommer ni till tävlings inlägget där ni kan tävla fram till 11 Mars! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar