fredag 20 mars 2015

Lekte runt

Kom på att jag totalt glömde bort att påminna om solförmörkelsen! Usch dåligt av mig, men om ni läst andra bloggar, kollat nyheterna, internet eller hört från vänner så vet ni säkert om att det är solförmörkelse idag ;) Det är såpass mörk så fått köra konstgjort ljus.

 Lekte runt lite med kameran nu på morgonen haha, blev lite random bilder i min älsklings jacka från missme :) (missher) Har fotat som en galning, faktiskt en skön start att börja på topp och bara kötta på och fota. Har en härlig idee på massor av härliga bilder (vill ju verkligen satsa på bättre bilder till bloggen och med bättre skärpa, kvalité, motiv, teman m.m.) känner att jag måste hitta rätt känsla, velar mig fortfarande lite fram och tillbaka mesen har äntligen börjat komma på idéer och sitter faktiskt just nu och fotar på :) Tror att det här kan bli bra och eget. Nej nu ska jag fortsätta






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar