torsdag 26 mars 2015

#TBT studentmössan

Oj vad jag är trött efter en lång men härlig dag. Startade tidigt efter att ha sovit rätt illa och med ont i halsen, men det hindrade inte mig då jag skyndade mig iväg till Simon :) Har ju blivit en vecko rutin nu. Sen stack jag och mötte upp Nom-stuff, sen stack vi faktiskt vidare och köpte gym kort! Då kan man äntligen komma igång ;) Jag och Nom-stuff har spikat att inviga korten i morgon.

Avslutar den här torsdagen på bästa möjliga sätt, #TBT. Minns när jag designade min studentmössa och fick hem mitt ultra pekat med allt möjligt! Alltifrån t-shirt, penna och champagneglas till visselpipa och mössan själv då såklart. Fick faktiskt frågan vart ifrån jag köpte min studentmössa så jag tänkte dela med mig här helt enkelt :) Jag köpte min mössa från ClSeifert. Bättre kvalité, snyggare mössor.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar