lördag 14 mars 2015

Utflykt med Nom-stuff

Hemma :) I morse stack nämligen jag och Nom-stuff iväg hyfsat tidigt, har ju bloggat men inte direkt berättat om min dag. Vi stack iväg till Sigtuna på förmiddagen så tog ju lite tid att ta sig dit och så vidare.  Men var iallafall härligt att vara där igen :) Jag älskar ju Sigtuna, en otroligt mysig stad med fantastiska munkar haha! Har varit en så härlig dag.

Har föresten stött på massor av människor som jag gissar sk se melodifestivalen i friends arena? Massor av plakatet, människor me skumma kläder och peruker och t-shirts och så vidare. Ja du, inte riktigt min grej. Men vilka hejar ni på? Jag måste säga att jag älskar Jon Henrik men är inte så säker på hur det skulle gå i Eurovision. Vad tror ni?




Tidigare photoshoot :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar