tisdag 31 mars 2015

5 sec. sol på morgonen


Oj vad lite ljus kan göra! Fick 5 sekunder av sol i rummet och lyckades ta en bild just då och fick en härlig och ljus bild. Svårt när det är mörkt ute hela tiden nu när vädret vänt ännu en gång. (ironiskt nu när man har bytt till sommar tid och sista dagen på mars, eller vad tycker ni?) Sitter med granatäpple som frukost, bara ben, mys tofflorna på och bloggar. Bästa starten på morgonen faktiskt :) Har haft funderingar på att lägga ner bloggen, men vet ni vad. Jag älskar att blogga och att planera och fota så det släpper jag faktiskt inte så lätt. Så nej, jag stannar. :) Ska satsa mer än nånsin, ser det som en motivation och språngbräda.

Bort med deep talk, nu ska jag fixa i ordning mig och sen drar jag iväg till gymmet :) Yes, finally! Ska kötta ben och rumpa idag tänkte jag. Armarna och magen är fortfarande ömma så ska träna men ta  det lite försiktigare den här gången. Med tanke på hur peppad jag är inför gymmet så borde jag kanske gymma mer än 4 ggr i veckan? Men är lite rädd att ge kroppen en chock och vila är ju också sjukt viktigt för att kroppen ska må bra samt att musklerna ska börja byggas.. Splittrad. 

Oj jag är duktig på att bara skriva sönder om något och så slutar jag aldrig haha! Nej nu sticker jag iväg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar