onsdag 11 mars 2015

Ett rosa paket vid dörren




Fick hem ett litet paket i brevlådan tidigare. Har nämligen beställt hem en extra laddare till mobilen som jag kan ha hos Nom-stuff, glömmer alltid laddare och eftersom att vi har olika mobiler så måste jag ta mig hem igen för att hämta den och böka, jobbigt! Så löste problemet med att klicka he den här lilla rackaren ;) 2 m om jag inte har fel? och i rosa haha. Tänkte beställa en vanlig vit MEN jag är så duktig på att kamouflera saker i klädhögar m.m. så insåg att det vore mycket smartare att klicka hem en i färg som jag faktiskt ser. (Finns även i massa andra roliga färger och former som grön, lila, blå till randiga och självlysande.) Så stod mellan rosa och blått och tänkte why not, let´s do PINK! Härligt litet paket att få hem haha.

Om ni vill ha en extra laddare i någon rolig färg eller något annat mobil tillbehör för ett bra pris och med väldigt snabb frakt rekommenderar jag teknikproffset starkt :D! (tryck HÄR för att komma till sidan direkt!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar