onsdag 18 mars 2015

Sminkväckor/necessärer


Om det är något jag behöver så är det en sminkväska/necessär. Min nuvarande sminkväska är ett pennskrin jag fick av min syster för några år sedan haha ,så tycker att det börjar bli dags för att satsa på en ordentlig sminkväska där jag faktiskt får plats med allt mitt smink. Förr var det ju bara en mascara, kajal och en enkel fondation som gällde så då var det ju helt okej att köra på ett pennskrin, men nu när jag har ca 4 olika typer av fondations, 6 olika mascara, smink palett, 2 kajal, 2 puder och 3 bronzer, 2 concealer m.m. ;) 

Har kollat runt lite och hittat alla möjliga former, märken och storlekar på sminkväskor och de här är bara några av dom. Men har fastnat mest för Marc Jacobs smink väskan, Victorias secret sminkväskan och den genomskinliga Mac sminkväskan :) Vilken tycker ni är snyggast?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar