lördag 28 mars 2015

Mina favorit program på tv

Lite random allmän fakta, mitt favorit program är inte som de flesta kanske tror Top Model, Project Runway, The Real Housewives Of Orange County eller vad det nu är. Kan absolut kolla på liknande program om det inte går något på tv och man är uttråkad eller vad som. MEN 3 av mina absoluta favoriter / typer på program är ex. amerikanska Ninja Warriors, älskar alla typer av hinderbanor. I spel/ tv m.m. Har någon konstig liten besatthet av hinderbanor. Ett annat exempel är skräck kriminalare, helst brittiskt, som white Chapel. Älskar brott, lite skräck och alla typer av mysterier. Men mitt absoluta favorit program är Embarrassing Bodies (våra pinsamma kroppar på svenska) är nämligen väldigt fascinerad av människo kroppen och anatomi. Så sitter med stora uppstirrade ögon framfölr tv:n såfort våra pinsamma kroppar börjar haha. Det är ju massa äckliga saker och ingrepp i programmet och inget censurerat men jag tycker att det är så fascinerande!


Bildkälla: Google

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar