tisdag 24 mars 2015

Min stora svaghet..

Yes, nu är jag påväg till EH och ska luncha med underbara ex kollegan 'Me Love' Minna ;) Ska bli såhärligt att träffa henne igen. Men innan jag stack så var jag så otroligt hungrig. Ibland slår bara aptiten till så efter massa drömmar om olika mat som potatisgratäng och tacos haha. Jag blir ju inte direkt sötsugen på godis och choklad och grejer, jag blir snarare sugen på mat och måltider. Det är min svaghet hehe. Men efter mycket velande så tog jag mig ett gott äpple och nu efteråt är jag så glad över det. Så sjukt gott utan att vara så mättande så att man exploderar.

Hur långt kan ett inlägg om mitt äpple vara egentligen haha! Nej nu ska jag skärpa mig, bussturen närmar sig slutet så så fräscha upp mig de sista metrarna så hörs vi efter helt enkelt :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar