tisdag 10 mars 2015

Brun-Utan-Sol produkter





Använder ni brun utan sol produkter? På sommaren har ju de flesta lyxen att bli snyggt bruna i solen, jag är inte en av dom haha. Jag är blek och får i stortsätt ingen färg alls om jag inte ligger och steker i flera timmar, vilket inte är något att rekommendera. Såå jag har provat flera olika brun-utan-sol produkter de närmsta 2 åren lite drygt? och det här är bara några av de jag provat ;) De flesta känner till St Tropez (den vita) den som gör en brun successivt. Jag tycker att den är helt okej, blir ju en väldigt långsam process men resultatet blir helt okej. Le tan känner säkert flera till också, den blir applicerar man ju på huden och får färg direkt. Kan dock bli lite fläckig måste jag säga :/ Svårt att få en jämn färg av den och man måste jobba med den snabbt. I mitten har vi dock Yves Rocher och de är ett mellanting av båda produkterna, det går mellan snabbt att se ett resultat och blir ett hyfsat jämnt resultat :) Jag ska prova alla på nytt och försöka göra ett inlägg med recensioner lite mer specifikt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar