söndag 22 mars 2015

Stundeten tips




Studenten börjar närma sig för 2015 och de flesta av er har väl förhoppningsvis klickat hem en stundetmössa vid det här laget ;) Och om inte, do it! Det vanligaste är väl fortfarande att beställa från ABC? Själv beställde jag från ClSeifert, enligt mig är mössorna mycket snyggare och känns mycket lyxigare. ABC mössorna känns så säckiga och typ massproducerade, ClSeifert känns mer skräddat och fint material.

Yes men steg 1 är väl mössan, så steg 2 är klänning. Matcha klänningen, mössan och accessoarerna är mitt tips. Ex. har du en färg på bandet och/ eller diamanten på mössan, försök då att matcha access / skor med den färgen. Själv hade jag lila band och diamant då jag gick Estet, Bild och Form. Var otroligt svårt att hitta ett par snygga lila skor som gick att gå i haha så jag körde på vita skor tillsist ;) Ska tipsa lite mer om studenten och klänningar m.m. senare :) Men tips 1. När du fixat din mössa med färger och så vidare, försök då att matcha de valda färgerna med klänning och accessoarer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar