måndag 23 mars 2015

Färgstark Nailart






Efter massor av funderande och kladdande på massor av peppar och tester så bestämde jag mig för att den här veckan köra en lite roligare och gladare nailart. Körde på en rosa/aprikos färg som bas och på det göra mönster med hjälp va svart och vitt. Blev inspirerad av min snygga nya bikini som jag beställde här om veckan ;) Ska visa upp den i ett annat inlägg. Så gjorde 2 pappers tutorial, väldigt enkelt men härligt med lite färg då och då, right? Till det kör jag guld access i form av ringar. 

Vad tycker ni om förändringarna föresten? Som ni måste ha märkt så har jag försökt  mig på större bilder och inlägg, vad tycker ni, för mycket? ska det vara mindre eller kanske till och med större? Tycker generellt om stora inlägg då de känns fräscha och öppna :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar