måndag 30 mars 2015

Mitt hår lyckas alltid överraska mig




Åh vilken mys outfit jag kört på idag :) Ett enkelt utsläppt hår, med massor av volym av någon anledning haha? Ibland är håret fluffigt och ibland är det platt. Mitt hår älskar att överaska mig ;) Vaknade i morse och kunde seriöst knappt röra mig. Min mage har sån sjuk träningsvärk så har försökt att stel som en pinne stretcha. Gick sådär haha. Ska ju gymma i morgon igen så får vara stenhårt med att strecka på mig och stretcha innan och efter för att slippa den absolut värsta träningsvärken. Men är faktiskt farligt taggad just inför att gymma :) Känner verkligen att det är roligt och älskar ju att träna när jag väl kommer igång, och med massor av redskap blir det ju plötsligt roligare och lättare att faktiskt köra på. 

Nej nog om träning ;) Körde på en väldigt enkel sminkning (mascara, lite lite brun ögonskugga och sen lite markerade ögonbryn) blir mer och mer bekväm utan mängder av smink :)Till det blev det mys stickade gråa tröjan från H&M. Känner att med tanke på veckans väder så lär det bli mycket mys outfits hela veckan. Nej nu blir det serier och stretcha lite till för att bli av med träningsvärken. Hörs i morgon!

1 kommentar: