söndag 15 mars 2015

Och vinnaren är ...

Huvudvärken har äntligen börjat släppa lite, känns liksom inte tungt i huvudet längre. Så ja jag ska inte klaga. Som de flesta av er vet vid det här laget så var ju vinnaren av gårdagens Melodifestivalen utvald (?) och vinnaren blev ju Måns Zelmerlöw. Surprise? Haha not. Mitt ända mål under kvällen var att Jon Henrik skulle komma tvåa då jag blir så otroligt berörd av honom men hoppades samtidigt att han inte skulle vinna då det skulle vara jobbigt att se honom bli hårt bedömd i Eurovision. Är sjukt nöjd med resultatet iallafall. Jon som 2:a och ett vinnande bidrag som jag tror att sverige kan komma långt med i Eurovision song contest.  vad tycker ni om resultatet? 



Påtal om något helt annat så är det såhär jag ser ut idag, kör min underbara vita stickade tröja, svarta tights och mina vita moa favvisar :) Jätte härlig och slapp outfit. Ett bra exempel på en snygg outfit som samtidigt är bekväm. Tummen upp! 

Tröja - River Island     //     Tights - Stadium     //     Skor - (Moa) Sixtyseven

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar