tisdag 24 mars 2015

Dumpar min tandblekning





Starta dagen med ett leende!

Haha lite clyshigt men men ;) Ville bara tipsa om en produkt som jag använder som heter Ultra White. Det är helt enkelt en penn/pensel som man penslar på tänderna för att få dom vitare :) Att bleka tänderna för mycket sliter ju på tänderna som ni antagligen vet. Produkten är ju verkligen jätte bra och har verkligen märkt resultat. Den är smidig och enkel att använda, inte jätte god om man råkar svälja surprise surprise haha. Men att pensla på tänderna efter att man har borstat dom noga, låt det verka i några minuter och skölj sedan munnen med vatten. Nu är jag ju lite brun i ansiktet så tänderna ser lite extra vita ut men det framhäver ju bara ;)

Men trots allt gott om produkten så verkar den inte finnas någonstans att köpa längre så är redo för en ny produkt och tänkte beställa hem the white one tandbleknings penna istället. Vill ju ha en produkt som går att köpa mer av. Det är faktiskt så att så fort en produkt försvinner från marknaden så får jag lite kalla fötter och byter väldigt snabbt. jag menar det finns väl alltid en anledning till varför produkten inte säljs längre, eller vad säger ni? Det gäller ju självklart inte kläder, ex. köper en topp från Gina och 2 veckor senare är den borta i butikerna så slänger jag ju inte den, men det gäller främst beauty produkter som smink, hårvård och ja tandblekning. Är redo för något nytt och säga hej då till Ultra White. Så bye bye ultra white och hello there The white one ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar