fredag 20 mars 2015

Stay Young, Healthy and Fabulous






Stay young, Healthy and Fabulous. Genom att äta nyttigt, hålla igång med träningen och kötta på ansiktsmasker ;) Idag körde jag på en svartmask och drog bort massa porer och därefter skärde jag upp lite gurka och tog en gurkmask. 'jag har så dålig hy!' 'åh önskar att jag hade din hy, min är så dålig..' 'Asså är så trött på alla finnar och min hy!' Gör något åt det istället för att klaga. Jag har haft massor av problem med finnar och alltifrån fettig och 'smutsig' hy till torr och rödflammig hy. Efter att ha provat mig fram har jag hittat produkter som passar mig och det absolut viktigaste är att ta hand om den, mitt bästa tips till bra hy, ha en spa dag i veckan och skäm bort hyn med ansiktsmasker och härliga krämer! Såhär såg jag ut idag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar