fredag 27 mars 2015

Fredagsmys på Gymmet

Tidigare under dagen försökte jag ta ut lilla Peia men utan framgång då hon inte gillade att marken var fuktig och så var det väl för kallt :/ Det säger gan ska mycket om det här trista vädret vi har, när inte ens min lilla katt vill följa med ut som alltid vill gå ut och krafsar på ytterdörren. Nej nu får det allt ta och bli vår :) Slutet på mars, då är det okej att kylan och mörkret försvinner och solen kommer fram.

Ah, förutom det har jag ju kört stenhårt på min spa day med bad och ansiktsmasker. Blivit lite fotande och små grejer gjorda också. ska faktiskt sitta och förbereda lite på datan också nu på kvällen, men framför allt så ska jag nu iväg till nom-stuff, dumpa mina saker och sen ska vi inviga våra nya gym kort som vi fixade igår :D Taggad till max om jag ska vara helt ärlig. De flesta kör väl på fredags mys och chips i kväll, men jag kör stenhårt på gymmet med kondis och styrketräning. Hör av mig ang hur det gick i morgon :) Ha en trevlig fredags kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar