fredag 6 mars 2015

Mina mål 2015

Här är några av mina mål för 2015 :)! Vill satsa på allt innan 2015 slut.

1. Pierca Naveln (CHECK) Varit sugen på så länge men har skjutit upp på det och aldrig tagit tag i deet fram tills nu. Blir riktigt snyggt till sommarn och stranden :)


2. Skaffa gym kort, något jag alltid har velat ha men aldrig har haft faktiskt. Har tränat väldigt mycket, tränar fortfarande. Men det sker hemma med egen utrustning och/eller egna övningar. Men har bestämt mig för att börja gymma som motivation till att komma i form, underlättar helt enkelt :)


3. Bli blond. mycket snack om det här på bloggen ;) Men det är ett av mina mål för det här året att iallafall prova på blont hår. Så var tvungen att skriva det här i mål för 2015 ännu en gång.


4. Bli mer bekväm utan smink samt lära sig att sminka sig så att man ser osminkad ut. Är för bekväm med smink och har svårt att visa mig utan smink (det händer men undviker det) så ska lära mig hur man sminkar för att framhäva utan att se sminkad ut samt lära mig att använda mindre smink kort och gott. :)


5. Prova på nya aktiviteter! Finns massa saker jag vill prova på; Zumba, Pole Dance, Tennis och Yoga är bara några av dom men det är nog de 4 sakerna jag vill prova på mest :) Om man tycker att något av det är extra kul kan man ju självklart fortsätta med det. Men är generellt sugen på att iallafall prova.


6. Spray Tan. Aldrig provat och jag som inte får någon färg är väldigt sugen på att prova och ja helt enkelt se hur man ser ut. Vore nice :) Vem vet, kanske skulle se fruktansvärt ut på mig, men då har jag åtminstone provat på lite färg. Vore bara härligt att prova på åtminstone en gång.

Bildkälla: Tumblr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar