måndag 30 mars 2015

Klickat hem del 1


Klickat hem ett sommar paket inför sommaren 2015. :) Börjar känna mig redo. Har lite fler saker att klicka hem faktiskt, men jag kör det steg för steg istället för allt i ett gigantiskt paket då jag inte är 100% på vad jag ska välja m.m. Men har iallafall klickat hem 4 produkter.

2 bikinis och en strand kjol och ett par spets shorts. Det snyggaste till stranden är att köra på bikini/baddräkt och bara köra på ett par snygga shorts eller en löst strandkjol och kanske ett par solglasögon och en sol hatt till det. Valde 2 grymt snygga bikinisar i colorblocking :) Den ena (triangl) i mint, orange och vitt och den andra (zipper) i olika blåa nyanser samt svart. Älskar stilen och colorblocking så den här sommaren blir det massor av colorblocking som gäller och härliga färg kombinationer :) Är nog alldeles för taggad på sommar haha, men ser verkligen fram emot sommar outfits bikinis (jag är bikini narkoman) m.m.Ser fram emot att få hem paketet :D





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar