torsdag 5 mars 2015

#TBT Blonde


Avlsutar denna torsdag på det gamla hederliga sättet med en #TBT :) Tog mig faktiskt en mellan lång promenad, har fortfarande sån fruktansvärd träningsvärk i benen från i Måndags. Gick över en mil, mins inte exakt hur långt det va, ska kolla upp det så att jag kan skryta hehe ;) Nej men skämt å sido, Var fruktansvärt bra träning att bara ta en riktigt lång powerWalk på 3 h och skifta mellan PowerWalk, Jogga och springa.

#TBT, åh mins mina Blonda Photoshoots, gör mig ännu mer sugen på att bli blond kan jag erkänna ;), var riktigt roligt och tog ju verkligen alla olika typer av bilder! Ska försöka sparka igång det igen, jag menar why not? Ska kolla runt på lite inspiration för fotograferingar. Vilken är er favorit?










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar