fredag 6 mars 2015

Amber Romance VS Produkter

Dödstrött klockan 8 en fredag, inget direkt partyliv för min del, funderar faktiskt på att gå och lägga mig. Vore så skönt att lägga sig tidigt, vila ut och vakna tidigt i morgon med nya krafter :) Har spenderat de närmsta timmarna med att kolla på serien Whitechapel med Nom-stuff. Såg de 3 första avsnitten igår och har precis sett klart de 3 andra avsnitten. Riktigt spännande och riktigt nice såhär en fredagskväll måste jag erkänna. Dela gärna med er av era fredags planer, vad har ni för er? :)

Har äntligen satt igång att använda mitt VS kit som jag fick av min kära bror i julklapp. Fick en body butter (som jag glömde ta med i bilden) sen fick jag en body mist, lotion och schampo. Allt i dofterna Amber Romance, luktar sjukt gott och känns bra mot huden. :) Body Shop och VS är det som pryder mina hyllor i badrummet från och med nu ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar