fredag 20 mars 2015

3 saker jag alltid har i min väska


Som de flesta, så har jag lite tvångstankar när det kommer till vissa saker ;) Några av mina tvångstankar är att jag är fixerad vid att tvätta händerna, måste äta upp och att ha vissa saker med i väskan hela tiden. Så här är 3 av mina absoluta måsten i väskan.


En mini Victorias Secret body mist. ett måste i min väska, så att man bara kan köra på lite om man känner sig ofräsch eller bara vill köra på lite extra god doft. 

Handsprit. En mini alcogel för att döda bakterier man får på händerna hela tiden när man är ute och far. Också för att känna sig fräsch och döda all smuts på händerna.

Läppbalsam. I mitt fall min favorit Baby Lips. Har en dålig ovana att bita på läpparna när jag är stressad så att ha läppbalsam i väskan är ett jätte stort måste.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar