onsdag 4 mars 2015

Sjuk?

Har helt plötligt otroligt ont i magen.. Usch vad jobbigt, blir liksom värre och värre under dagen :( Så ligger bara i soffan med en varm filt med tv:n i bakgrunden. Åt lite jordgubbar tidigare också, Ska ta och göra mig en god sallad lite senare med granatäpple, spenat, feta ost och tomater. Mums, hoppas det hjälper lite :)

Har klickat hem 2 bikinis från Nelly, hehe. Har ju tjatat om att jag vill ha en mönstrad bikini och en colorblock bikini till sommar 2015, och i februari fick jag ett presentkort på Nelly och tänkte, ja men då köper jag mig 2 bikinis hehe ;) Är sugen på flera mönstrade och colorblock bikinis obviously i lite andra färger men de här är bättre än inga. Tyckte den blåa va väldigt vin med olika nyanser av blått i sig och så gillade jag verkligen trosan ;) Och den vit/orange/rosa va såå söt och går lättare att matcha än någon med 5 olika färger (är dock sugen på en sån med haha) Men det här kändes som en bra start :) Vilken gillar ni bäst? Länkar till bikinierna finns under bilden.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar