lördag 28 mars 2015

Favvo lacken

Oj vad jag är trött! Fick en sjuk huvudvärk tidigare så sov faktiskt någon/ några timmar för att få bort det värsta. Vaknade upp och mådde mycket bättre. Så jag och nom-stuff gjorde en god och nyttig middag med en jätte härlig sallad med tomater, avokado, gurka, ruccola, feta ost, olja, vinäger och rödlök. Sen blev det återigen gömmande ;) Gymmade igår i ca 1 h 45 min och idag blev det 2 h pass. Med allt möjligt från ben, armar, mage, kondis, rygg, rumpa ja you name it.

Ber om ursäkt för den fruktansvärt dåliga uppdateringen men nu slänger jag upp ett inlägg och i morgon ska jag skärpa till mig.

Tänkte lägga upp mina favo lack för tillfället. Har 6 favvo färger nu till våren, gråa/ glittriga och naturliga färger är det som gäller :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar