måndag 2 mars 2015

Extrem träning på g

Körde faktiskt in lite extra i schemat för dagen och istället för bara träning och köpa en locktång (vilket jag gjort nu btw, ni får se vilken jag valde senare ;)) Så jag bestämde mig helt enkelt för att den här veckan ska bli min köttar vecka. Jag kommer kötta frukt och grönsaker, kötta styrketräning och kötta med långa promenader (power Walk) och att springa/Jogga. Sååå jag startade med att ta med en lång promenad runt vattnet, med musik i öronen och öka tempot och pulsen. Känns så otroligt härlig efteråt :) Bästa avslutningen på dagen är en god middag med stektsparris, lite stekt halloumi ost, matvete och ärtor. Såå himla gott!

BTW Har försökt fixa smiligs till bloggen (alltså istället för :) ha gula smilies men har inte funkat att fixa det.. AH! Ska googla runt lite till men om ni har något tips, snälla dela med er, skulle vara så snällt!





PS. Ni har väl inte glömt tävlingen i samarbete med Cocoo med 500kr i botten? Tryck på den här texten så kommer ni till tävlings inlägget där ni kan tävla fram till 11 Mars! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar