lördag 4 april 2015

Visste ni att jag har...

Ett random fact om mig.

Visste ni att jag har youtubat? yes, det är faktiskt sant. Det trodde ni kanske inte ;) Haha vilken nostalgi tripp att kolla på den här videon. 2010 hade jag nämligen en blogg som hette gabbesketch, efter mycket om och men ville jag helt enkelt börja om med en ny blogg och en ny bloggportal. Så hoppade vidare till blogger 2013.

I vilket fall som helst, när jag bloggade på gabbesketch så hade jag en helt annan stil och gjorde en del youtube videos. (alla är borttagna utan 1) så otroligt synd att videorna är borttagna, vore roligt att titta tillbaka på dom haha. Men en video finns kvar! Nämligen en video om hur jag sminkar mig ;) Videon las upp 2012 och då vad jag bara 16 (skulle bli 17) samt att jag hade en annan stil och inte visste hur man sminkade sig ordentligt så resultatet var härligt kladdigt ;) Men det finns en charm bakom det haha.

där fick ni lite rolig fakta om mig. Tycker ni att jag borde börja igen? Om jag skulle börja igen så skulle min första video garanterat vara en ny smink video haha



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar