söndag 19 april 2015

Vinnare från tävlingen!

Yes då var det dags att avsluta min lilla mini tävling ;) Det var ju så att jag igår la upp en selfie där jag hade gömt 6 bokstäver som kunde sättas ihop till ett ord. Här på bloggen gav jag hinten att det är något jag sackat väldigt mycket om och det var faktiskt flera som svarade rätt och hittade bokstäverna :) Det rätta svaret, alltså det rätta ordet som gömmer sig i bilden är...


STRAND

Jag har ju varit så fylld med sommar känslor och varit mycket bikinis hemskickade och strand outfits m.m. så kände att det var det rätta ordet att gömma första gången jag kör på den här typen av minut tävling :) Hoppas att ni tyckte att det var roligt och en ny typ av mini tävling :) Jag har iallafall inte stött på det här tidigare medans finn1fel / finn5fel är ju ändå något man stöter på. 

Pågrund av att det var flera som gissade och jag inte utgår från den som skrev först, det var min första tanke men snackade om det med en vän som sa att det är roligare att köra det slumpvis så jag skrev alla namn i en lapp och drog fram en lapp, men ville också länka den första :) Så de två vinerna är...


Jätte grattis och gud vad roligt att ni deltog och alla andra som provade och gissade rätt :)! Hoppas ni är med igen, kommer garanterat bli flera små tävlingar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar