måndag 13 april 2015

Träff eller dejt?

Har nu i några timmar snackat med bästa Amanda och bestämt in en träff inför nästa vecka :)! Super kul och över taggad :D Har spenderat kvällen till att redigera lite bilder, fixa en planering inför morgondagens fotografering och ja fixat med massor av små plock som behövts fixas. Sånt behövs ju också. Ska ta tag i min garderob och mitt fönster lite senare i veckan också. Fönstret ska ha ett helt tema och kommer bli så snyggt, har världens plan ;) Och ja garderoben behöver bara rensas och fixas.

Har massor att se fram emot fram över :D April blir en grym månad. Den här veckan ser jag fram emot jobbet på onsdag, fredag nästa vecka ser jag fram emot min och Amandas träff (eller låter det som en dejt? haha jag har verkligen ordens gåva) Beatas födelsedag, måbra kvällen 26:e :)! Ja men massor helt enkelt.

Avslutar den här kvällen med det absolut godaste som finns, kiwi hjärtan, hehe älskar att göra hjärtan av frukt, blir automatiskt godare ;), till det egen färskpressad juice med apelsin och hallon, mums! Hörs i morgon :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar