måndag 13 april 2015

V. 16

Yes då var det dags att kika på veckans schema, har faktiskt uteslutit lite saker från schemat, men här är en överblick iallafall ;) Idag är det främst möte som gäller, förutom mötet blir det också gym senare ikväll :) Tagga tagga, börjat bli lite små besatt av att gymma så får väl försöka ta mer gymselfies och så småning om fota när jag tränar för att bevisa det haha. Har äntligen börjat lära mig alla maskiner och vart jag ska gå beroende på vad jag vill träna, känner mig mer och mer säker och att jag kan klara mig på gymmet på egenhand ;)

Nej men övrigt i veckan så blir det också fotograferingar och spadag som vanligt men också jobb, kliniken (!!!) och ännu mera gym :) Kommer antagligen vara lite blandande känslor den här veckan, lär vara rätt nervig över flera av sakerna men i slutändan tror jag att det här kommer att bli en riktigt bra vecka. Mycket som händer och jag gillar att ha en full rulle ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar