måndag 27 april 2015

iBrow & iLash Serum start

Yes då har jag äntligen kommit igång med mina iLash och iBrow 'pennor' som jag fick från The White One :)! Tänkte starta idag, (gjorde i morse) och nu då man ska pensla på ögonfrans och ögonbryns rötterna 2 ggr i veckan. Så jag startar idag, lägger upp en före bild så att vi får se hur produkterna funkar så kommer en efter bild på söndag (+ flera efter bilder efter 2 veckor och kanske också efter 1 månad för att se skillnaden) Men man ska tydligen se skillnad efter bara en vecka så ja vi får väl se ;) 

Man penslar helt enkelt på serumet på rötterna av ögonbrynen/fransarna, låter det torka och verka och sen tvättar man bort det med ljummet vatten. Jag har naturligt ganska långa fransar (ska verkligen inte klaga på den fronten) som ni ser på bilden, men vore super med lite tätare och så vem vet, de kanske blir ännu lite längre.

Nu ska jag tvätta bort det här, nu har jag haft serumet i 15 min och tycker det är dags att tvätta bort det. Här är länkar till produkterna :)! iLash-LÄNK  //  iBrow-LÄNK  //  iBrowXL-LÄNK  //  iLashXL-LÄNK


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar