måndag 6 april 2015

Klickat hem till ansiktet


Efter en lång dag med Simon, Uppsala och gym så är jag äntligen hemma :) Blir sena inlägg här nu men men ibland har man ju fullrulle hela dagen och har inte hunnit fixa tidsinställda inlägg så nästa gång ska jag tänka efter hur länge det verkligen blir och om jag hinner hem till datan och göra flera inlägg eller om jag ska fixa tidsinställda. I vilketfall som helst så är jag hemma och har klickat hem flera svartmasker. Använder ju svartmask en gång i veckan, på min spadag (fredag), + en annan ansiktsmask som gurka, aloe vera och passionsfrukt m.m. Men efter att ha använt maskarna ett bra tag så använde jag min sista och behövde helt enkelt klicka hem flera. Så klickade hem ett stortpack och även en ansiktsborste mot porer i sillikon :) Man baddar ansiktet med en varm handduk och sen kör man ju på med svartmasken, väntar tills den torkat (mellan 10-30 min) och drar sakta bort den. Med sillikonborsten tar man en varmhandduk i ansiktet och gör ciruklära rörelser i ansiktet när man trycker borsten mot huden. Inte svårare än så :) (TIPS: Varmhandduk öppnar upp porerna, så se till att ansiktet blir riktigt varmt innan du borstar/ använder svartmask)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar