torsdag 30 april 2015

Min Garderob del.1


Har sorterat min garderob som en galning och äntligen känns det som att det finns en hyfsad ordning i den. Istället för att bli attackerad av en kläd bomb varjegång man öppnar dörren finns det nu äntligen ordning och reda ;) Så såhär ser en del av min garderob ut. Jag har ju en garderob som är indelad i 7 delar, men här hänger jag klänningar, jackor och liknande. Jag har favorit jakan och min studentklänning samt balklänning hängande här faktiskt.

Jag kollar rutn efter en ny garderob, har alldeles för mycket kläder så skulle vara super nice med en stor garderob (min är rätt stor men vill ha större hehe). Mina favoriter i garderoben för tillfället är mina Calvin Klein underklädes set, min gröna jeans jacka och mina nya XIT skor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar