onsdag 8 april 2015

Exotiskt, Lyxigt och varmt

Ah blev inget gym igår eller i morse :( Var tvungen att skynda mig iväg, försov mig nämligen.. Så skyndade mig iväg till Molly, hon ska ju inte behöva lida för att jag inte hann gymma innan jag skulle iväg till henne. Men men kom iallafall i tid till henne och fick skjuta upp gymmet :/ Tror dock inte jag hinner ikväll heller, så ska försöka köra i morgon i sånafall. Nu sitter jag iallafall med Molly och myser, åt en härlig liten lunch och ska göra några samtal och kolla hur jag ska göra efter att ha varit med Molly och såvidare.

Nej men påtal om något helt annat. Igår fick jag ett härligt samtal :) 15 April, då smäller det! Eller ja det är inte så stort haha men ser iallafall fram emot det så får vi se hur det blir. Har kollat på massor av inspo resor och hotell.. Skulle vara så skönt att få lite miljö ombyte och åka iväg med Nom-stuff och/eller mina underbara brudar. Exotiskt, lyxigt och varmt :)



Bildkälla: Tumblr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar