lördag 11 april 2015

Trycker i sig fett efter gymmet


Har varit full rulle den här morgonen så blev ett senare inlägg och startar istället med att säga God eftermiddag ;) Var uppe vid 9 tiden, och vaknade med sjukt mycket energi! Vet inte vart det kommer inifrån :o men har man massor av energi får man ju faktiskt utnyttja det, så jag slängde på sportbh:n och spring skorna och stack till gymmet. Nom-stuff körde på som PT och jag köttade främst armar och mage. Sjukt skön start en helg morgon faktiskt. Efter att ha gammat 1 h. stack vi hem till mig och såg skräckis, Annabelle. Och nu är jag tillbaka med datorn i knät ;) Har ett sjukt sug efter passionsfrukt.. Efter att ha gammat får jag inget sug efter godis och onyttigheter, blir bara jätte sugen på frukt och grönt, Speciellt melon och/eller passionsfrukt. Åh tror jag ska käka lite passionsfrukt nu, mums :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar