onsdag 1 april 2015

Sheer Cover Mascara



Var bara tvungen att slänga upp ett inlägg om Sheer Covers mascara :) Klickade ju hem ett sheer cover paket för ett litet tag sedan och använder produkterna flitigt. Vissa gillar jag, andra gillar jag bättre, men ska recensera det lite mer specifikt efter att jag använt de ändå lite längre tänkte jag :) I vilket fall som helst så är mascaran de jag använder mest. Tycker att den är så bra, och tänkte visa här hur jag gör mina ögonfransar, alltså till vardags (ganska enkelt och inte för över sminkat är det jag är ute efter) så jag startar med att böja fransarna med en ögonfranstång (inte en jätte stor överraskning där kanske haha) och därefter använder jag en mineral borste till ögonfransarna som man fick med i sheer cover paketet som man ska pensla på ögonfransarna innan mascaran för att stärka och förlägna fransarna :) Samt att mascaran fäster bättre. Sen avslutar jag med sheer covers mascara på det och klart ;) Redan märkt att mina ögonfransar är lite tätare och starkare faktiskt. Rekommenderar sheer covers mascara och mineral mascara starkt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar