onsdag 22 april 2015

Min nya navelpiercing


god morgon :) Vaknar med ont i hela kroppen från gårdagen gym. Har gammat 3 dagar i streck (söndag kväll, måndag kväll och nu tisdag kväll) så nu börjar musklerna bli trötta, älskar dock känslan i kroppen efteråt ;) men idag blir det vilodag. Ska andas och har ju massor av annat att göra idag som bio, umgås med systern, äta god mat och fixa nailart. Ska faktiskt plocka på mig massor av nagellack och sticka till Beata rätt snart, måste bara sticka hem lite snabbt och hämta / lämna saker innan jag åker.

Föresten! I Torsdags när jag följde med Simon när hon fixade läpparna så gick vi ju runt lite i stan efteråt då jag kom hem med 3 snygga halsband från ginatricots rea, men kom på att jag totalt glömde bort att jag också köpte en navelpiercing :)! Älskar verkligen den här navelpiercingen, då jag tycker att hängen är snyggast. Den är en blå drömfångare. Funderade på den vita men då Simon hade den i rosa så slog jag till på den blåa, snygg kontrast och roligare med lite färg ;) Sjukt nöjd med den iallafall, och den här ser jag fram emot att använda i sommar :D (har fortfarande inte tagit bort piercingen han satte i när han piercade mig, vill se till att det är 100% läkt innan jag experimenterar)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar