fredag 10 april 2015

Rockar Calvin Klein

God morgon :)

Igår kollade jag ikapp på veckans 3 avsnitt av min hemlighet. Tycker som sagt att det faktiskt är bra och gillar idéen och konceptet. Känns nytt :) Dock fick avsnittet med hunden och mannen mig att gråta floder, jag är jätte blödig, speciellt när det handlar om djur och äldre människor (speciellt gubbar av någon skum anledning :o) så ja, om ni har sett avsnittet så förstår ni varför jag blev blödig. När Nom-stuff slutade på jobbet så stack vi till honom för att nu på förmiddagen sticka och gymma :) Planen är ju att gymma hela helgen och startar idag, härligt och intensivt. Blir mer fokus på överkroppen, armar, mage och rygg så jag köttade benen så hårt förra gången.

Fick föresten hem mitt paket :D! Klickade hem ett paket från Nelly tidigt, Calvin Klein underkläder, och fick hem paketet samma dag, inte dåligt va ;) Har provat underkläderna och älskar dom! Så snygga och bekväma, stilen, märket allt är prima!

Calvin Klein underkläderna är jätte bekväma, snyggare irl och känns både lyxiga och i bra kvalité. Dom här underkläderna kommer jag att satsa på till vardagar, spadagar och när man vill vara lite mer lyxig ;) Tycker att underkläderna är så snygga så kan tänka mig en outfit där man får en liten hint av troskanten. Storlekarna är normala, tyget känns bra mot kroppen och bilderna stämmer verkligen ang hur de faktiskt ser ut i verkligheten. Nej jag har nog inget att anmärka :) tyget är stretchigt och om man står mellan 2 storlekar så ta den mindre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar