onsdag 15 april 2015

Kör kavaj outfit

God morgon :) Sjukt tidigt inlägg, I know, men slänger nämligen upp det här inlägg påväg till jobbet. Det är nämligen så att jag fick ett samtal förra veckan där jag blev för frågad att hoppa in som receptionist på onsdag 15 April, alltså i morgon. Så ska vara receptionist idag och börjar 07:30 (tar ca en timme att ta mig hit) så tidigt inlägg är det som gäller ;) Uppe med tuppen, eller ja snarare före tuppen.

Idag vill jag verkligen köra en snygg proffsig look och kör därför på kavaj looken, kostym byxor och underbara svarta pumps :) Super nöjd med outfiten, tycker det är så snyggt. Älskar verkligen stilen. Vart jag har köpt alla delar står under bilden.


Byxor - River Island   //   kavaj - Zara   //   Skor - sugarfree shoes   //   Topp - Ginatricot

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar