torsdag 9 april 2015

Hur jag räddades av en tampong!


Sitter och trycker i mig clementiner, det är nämligen så att när jag var påväg från Simon till Molly så satt jag på tåget och kände helt plötsligt att min näsa började rinna, men guess what, jag hade inget papper med mig, what so ever! Alltså inte ens rit/skriv papper.. Så jag fick en liten inre panik haha, skrev till Nom-stuff, mässade Lollo och Hannah, vem vet, det kanske finns något allmänt känt knep som jag inte hört om? Varav jag fick höra håll huvudet bakåt, klämma på näsan m.m. Letade igenom väskan och hittade min räddning! En tampong haha!

Vilken berättelse va, snacka om dagens spänning ;) Så nu trycker jag i mig C-vitamin och är faktiskt lite yr i skallen och har ont i näsan. Tummen ner :( Men clementiner är super gott så det är iallafall inget att klara på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar