torsdag 16 april 2015

Vaniljkvarg och solrosfrön

Har precis kollat ikapp min hemlighet avsnitten som varit den här veckan. Älskart! Absolut ett favor program från min sida ;) älskar senaste avsnittet. Ska inte spoila. Men var verkligen en ögpnöppnare o folk borde fan skämmas med sina åsikter och fördomar när det kommer till läggning och allt.. Usch fy fan.

Tog föresten lite bilder på jobbet, eller ja jag försökte fota lite men Aa blev ju inte perfekt då jag fotade med mobilen. Men så får ni lite idéer om min dag.

Satt receptionist idag som sagt :) Tog emot leveranser och satt i disken. Var riktigt härligt faktiskt :) åt vaniljkvarg och solrosfrön super gott! Speciellt med min favorit färsk pressad juice med apelsin och hallen och efter det en corny big coconut ;) snacka om livet! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar