måndag 27 april 2015

Sallad middag

Yes då var jag klar med allt fotande, skönt nu när ljuset är uppe så länge så att man kan fota hur länge som helst för att ljuset håller i sig. Så då var jag klar och nu känner jag att jag kan fortsätta med städandet av rummet. Jag har nämligen rensat och städat rummet som en galning igår och blev inte riktigt klar så fortsätter med det som är kvar nu ikväll. Hela soffan, bordet är helt fullt med kläder och saker. Aja bara att fortsätta.

Men först blir det middag, köpte mig en sallad för att jag var så duktig som gick till blodbilen ;) Så tänkte äta en god sallad till middag. Mums! Har fortfarande verk i armen från sprutan haha tappade lite känsel i armen direkt efter men det kan ju också vara något jag inbillade mig, eller? aja, nu känns det bara som ett blåmärke, så ska inte klaga ;) (standard kommentaren här på bloggen; ska inte klaga)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar